Přihlášení
Nemáte uživatelský účet? Registrujte se, nebo si přečtěte více o výhodách registrace.
Zapomněli jste heslo? Nechejte si zaslat nové na Váš e-mail.
Potřebujete poradit? Zavolejte nám 776 717 610
Můj košík
0.00 Kč

Obchodní podmínky ViP - VINO PARTNER s.r.o.

Na této stránce naleznete mnoho potřebných informací. Pokud Vám něco nebude jasné, zavolejte nám na tel.: 776 717 610 nebo napište e-mail na pseja@vino-partner.cz . Jsme Vám připraveni zodpovědět veškeré Vaše dotazy a poradit při výběru zboží.

 

Úvodní ustanovení

      Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě společnosti ViP – VINO PARTNER sro vycházím se na internetové adrese  http://eshop.vino-partner.cz a http://www.vino-partner.sk . Všem našim zákazníkům doporučujeme seznámit se níže uvedenými obchodními podmínkami a nákupním řádem.

Potvrzené objednávky zákazníků souhlasí s níže uvedenými podmínkami nákupu v internetovém obchodě http://eshop.vino-partner.cz.

Upozornění

Dle zákona č. 305/2009 Sb. je prodej alkoholických nápojů (vína), tedy i mnoha položek našeho sortimentu, zakázán osobám mladším 18 let. Respektujte prosím tuto skutečnost.

Při tomto přes eshop budete vyzváni k ověření této skutečnosti. Děkujeme za pochopení. 

Ochrana osobních údajů

Správce osobních údajů

Jsme společnost  ViP - VINO PARTNER sro , se sídlem Stolařská 40, 76316 Fryšták, IČO 29313821, zapsaná v obchodním rejstříku vedená u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 73616, a jako správce zpracováváme vaše osobní údaje.

 

Jaké osobní údaje zpracováváme

 

Osobní údaje, které nám poskytnete

 

Zpracováváme osobní údaje, které nám sami poskytnete.

Osobní údaje, které získáváme jinak než přímo od vás

V rámci společných marketingových kampaní můžeme vaše osobní údaje zpracovávat i my. Pro účely marketingových kampaní, případně pro účely řádného splnění smlouvy je možné kombinovat.

V případě, že vaše osobní údaje budou předány jinému subjektu, budeme vás o tom předem informovat včetně uvedení toho, komu osobní údaje předáváme. Pakliže někdo předá vaše osobní údaje nám, musíte vás o tom rovněž předem informovat.

Osobní údaje třetích osob, které nám poskytnete

Poskytujete-li nám osobní údaje třetích osob, je vaše povinnost informovat o tom dotyčnou osobu a zajistit její souhlas s těmito podmínkami ochrany osobních údajů.

Osobní údaje, které zpracováváme automaticky

Při návštěvě naší webové stránky o vás můžeme shromažďovat určité informace, jako jsou např. IP adresa, čas přístupu na naši webovou stránku, informace o vašem internetovém prohlížeči, operačním systému či nastavení vašeho jazyka. Můžeme také zpracovávat informace o vašem chování na našich webových stránkách, tj. např. jaké odkazy na našich webových stránkách zobrazíte a které zboží je vám. Informace o chování na webu jsou však z vašeho důvodu maximálního soukromí, a proto je ani saminymizováno, tj. přiřadit konkrétnímu uživateli,. konkrétní osobě.

Přistupujete-li na naše webové stránky z mobilního telefonu či obdobného přístroje nebo prostřednictvím některých z našich mobilních aplikací, můžeme zpracovávat i informace o vašem mobilním zařízení (data o vašem mobilním telefonu, případné záznamy o selhání aplikace apod.)

Soubory cookie

Automaticky zpracováváme i cookies.

Proč sháníme a zpracováváme vaše osobní údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme z těchto důvodů:

  • Nákup zboží a služeb: v první řadě zpracujeme vaše osobní údaje k tomu, abychom řádně vybavili a doručili vaši objednávku. Pokud nastanete problémy, díky vašim osobním údajům víme, na koho se můžeme obrátit.
  • Péče o zákazníky: pokud se na nás obrátíte s nějakým dotazem/problémem, musíme k jeho zodpovězení/vyřešení zpracovávat vaše údaje. V některých případech mohou být subjekty osobní údaje předány i třetímm (např. opravci zboží).
  • Uživatelský účet: díky osobním údajům, které nám poskytnete řadu ve svém uživatelském profilu, vám zpřístupníte užitečné funkce (např. pokud uvedete své tel. číslo, můžeme vás snadno informovat o tom, kdy vám bude doručena objednávka). Vámi zadané údaje přitom můžete kdykoli změnit, a to s výmluvou e-mailové adresy, která slouží pro přístup k vašemu uživatelskému účtu.
  • marketingová činnost:
    • E-mail marketing: e-mailová obchodní sdělení vám zasíláme na základě vašeho souhlasu. Z odběru obchodních sdělení se můžete snadno odhlásit tím, že si upravíte nastavení svého uživatelského profilu nebo zavoláte na telefonní číslo 776 717 610. Pokud si vytvoříte více uživatelských profilů, v rámci kterých uvedete stejné kontaktní údaje (např. máte několik účtů pro různé e- mailové adresy, ale telefonní číslo bude na všech účtech stejné), nelze z technických důvodů provést odhlášení z odběru obchodních sdělení pro všechny uživatelské profily na základě automatizovaných procesů. V takovém případě je třeba odhlásit se z odběru obchodních sdělení pro všechny uživatelské profily, abyste nás kontaktovali telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
  • Zlepšování našich služeb: pomocí historie vašich objednávek a chování na webu dokážeme umístit relevatnější nabídky dalšího zboží, např. příslušenství k zakoupeným produktům. Na určitých místech tedy zobrazujeme takové produkty, které jsou přímo pro vás a odpovídají vašim potřebám a zájmům. K optimalizaci prvků na webu můžeme využívat také nástroje pro testování různých variant (tzv. A/B testování), Google Analytics, Facebook Analytics apod.
  • Zákaznické hodnocení zboží a služeb: poté, co u nás nakoupíte zboží či služby, můžete být požádáni o jejich ohodnocení. Hodnocení lze vložit iz vlastní iniciativy.
  • Uplatnění práv a právních nároků a kontroly orgánů veřejné moci: vaše osobní údaje můžeme rovněž zpracovávat z důvodu, že je třeba k uplatnění našich práv a právních nároků (např. v případě, že vůči nám budete mít neuhrazenou pohledávku). Dále můžeme vaše osobní údaje zpracovávat z důvodu, že je potřeba pro účely kontroly prováděných orgánů veřejné moci a dalších obdobně závažných důvodů.

 

Osobní údaje zpracováváme na těchto právních podkladech

 

Plnění a uzavření smlouvy

 

Velkou část vašich osobních údajů potřebujeme k tomu, abychom s vámi vůbec mohli zakoupit jinou smlouvu ohledně zboží či služeb, které si u nás chcete zakoupit. Jakmile je smlouva uzavřena, tak vaše osobní údaje zpracováváme k tomu, abychom vám řádně doručili zakoupené zboží, popř. abychom vám řádně poskytli zakoupené služby. Na základě tohoto právního důvodu tedy zpracováváme především údaje fakturační a doručovací.

 

Oprávněné zájmy

 

Vaše osobní údaje používáme ik tomu, abychom vám poskytli obsah, tedy obsah, který je pro vás zajímavý. Na základě oprávněného zájmu takto zpracováváme zejména osobní údaje, které zpracováváme automaticky a cookies.

 

Ze stejného právního důvodu vám jako našim zákazníkům můžeme zasílat e-mailové a SMS zprávy. Zpracování vašich osobních údajů na tomto právním podkladě se děje i při monitorování prováděném prostřednictvím kamer na našich jednotlivých provozovnách.

 

souhlas

 

Pro účely zasílání obchodních sdělení (e-mailový marketing) zpracováváme vaše osobní údaje na základě vašeho souhlasu. Pokud nám souhlasíte neudělíte a jste naším zákazníkem, tak vám můžeme obchodní sdělení zaslat i bez toho, abyste nám udělili váš souhlas. V každém případě však platí, že můžete takovouto marketingovou komunikaci z naší strany jednoduše zakázat tím, že si upravíte nastavení svého uživatelského profilu nebo nás kontaktujete prostřednictvím telefonu na čísle 776 717 610.

 

Pokud nám udělíte svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, můžete kdykoli odvolat prostřednictvím telefonu na čísle 776 717 610.

 

Předávání osobních údajů třetím subjektům

 

V těchto případech předáváme vaše osobní údaje třetím stranám:

 

  • Doručení zboží:  vámi zvolený dopravce by vám nikdy nebyl schopen doručit objednané zboží, pokud bychom mu mj. nepředali údaje, kam a komu konkrétně má zboží doručit. Tyto údaje opravci předáme podle toho, jak je vyplníte v tomto,. Takto předané údaje zahrnují především vaše jméno a příjmení, doručovací adresu, tel. číslo, na kterém vás může dopravce kontaktovat, a pokud nebylo zboží předem uhrazeno, tak i případně zpočátku, kterou je třeba při převzetí zboží uhradit. Dopravce je ve vztahu k osobním údajům, které mu předáme, oprávněn zpracovávat je pouze pro účely doručení zboží a poté osobní údaje bezodkladně smazat.
  • Doručení zboží, které pro nás ukládá smluvní partner: pokud si od nás objednáváte zboží, které se nachází ve skladu našeho smluvního partnera, musíme k dokončení objednávky předat vaše osobní údaje tomuto smluvnímu partnerovi, který objednávku vybaví. Takto předané údaje zahrnují především vaše jméno a příjmení, doručovací adresu, tel. číslo, na kterém vás může dopravce případně kontaktovat a pokud nebylo zboží uhrazeno předem, tak i zpočátku, kterou je třeba při převzetí zboží uhradit. Tento smluvní partner poté uvedené osobní údaje musí předat dopravci, kteří budou zboží doručovat, protože jinak by vám dopravce nebyl schopen zboží doručit. Jak smluvní partner, který pro nás skladuje zboží, tak i dopravce, jsou ve vztahu k osobním údajům, které jim předáváme, povinni tyto osobní údaje použít pouze pro účely skladování/doručování zboží a poté je bezodkladně smazat.
  • Platební karty:  naše společnost  nemá  údaje o platebních kartách, kterými u nás platí. Údaj o vašich platebních kartách disponuje pouze zabezpečenou platební bránou a příslušnou bankovní institucí.
  • Pokud máte svoji platební kartu uloženou pro urychlení dalších nákupů na našem internetovém obchodě, disponujeme pouze základními údaji jako je např. několik prvních a posledních číslic platebních karet. Pokud chcete tyto údaje vymazat, stačí navštívit nastavení uživatelského profilu a poté údaje o platební kartě jednoduše smazat ( nastavení účtu >  platební karty > odstranit)
  • Obchodní sdělení:  v případě rozesílání obchodních sdělení (např. e-mailem či prostřednictvím SMS zpráv) nebo telemarketingu můžeme k rozesílce či hovorům využít třetí subjekt. Tento subjekt je vázán povinností mlčenlivosti a vaše osobní údaje nesmí použít k žádnému dalšímu účelu.
  • Státní orgány:  v případě vymáhání našich práv mohou být vaše osobní údaje před třetím subjektem (např. advokátovi). Pokud nám právní řád, nebo orgán státní moci (např. Policie ČR), potvrdit povinnost, abychom mu předali vaše osobní údaje, musíme tak učinit.

 

Jak dlouho vaše osobní údaje zpracováváme?

 

V první řadě budeme vaše údaje zpracovávat po celou dobu trvání smluvního vztahu mezi námi.

 

V případě zpracovávání osobních údajů, ke kterému byl udělen, budou vaše osobní údaje obecně zpracovány po dobu 7 let, nebo do odvolání takového souhlasu.

 

V případě, že se přihlásíte k odběru obchodních sdělení, tak vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu 7 let, popř. do doby vyslovení vašeho nesouhlasu s jejich dalším vysíláním. Tento nesouhlas můžete snadno vyjádřit tím, že si upravíte nastavení svého uživatelského profilu nebo nás kontaktujete prostřednictvím telefonu na čísle 776 717 610.

 

Dále poskytneme, že ty osobní údaje, které jsou nezbytné pro řádné poskytnutí služeb, resp. pro splnění všech našich povinností, ať již tyto povinnosti vyplývají ze smlouvy mezi námi či z obecně závazných právních předpisů musíme zpracovávat bez ohledu na vámi udělený souhlas po dobu odpovídající příslušným právním předpisům či v souladu s nimi (např. u daňových dokladů je touto dobou trvání nejméně 10 let).

 

Údaje získané prostřednictvím uživatelského účtu či jiným obdobným způsobem, zpracováváme po dobu využívání našich služeb a dále obvykle 5 let po jejich zrušení. Nakonec jsou obvykle ukládány po přiměřenou dobu pouze základní identifikační údaje a údaje o tom, z jakého důvodu byl uživatelský účet zrušen či údaje tvořící součást provozních záloh.

 

Zabezpečení osobních údajů

 

Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Abychom zamezili neoprávněnému přístupu a zneužití vašich osobních údajů, zavedli jsme přiměřená opatření jak technického, tak organizačního rázu.

 

Velmi nám záleží na ochraně vašich osobních údajů. Proto nejen pravidelně kontrolujeme jejich zabezpečení, ale jejich ochranu průběžně zdokonalujeme. Veškerá komunikace mezi vaším zařízením a našimi webovými servery je šifrovaná. Přihlašovací údaje jsou zahashované a všechna vaše data jsou uložena pouze na serverech v zabezpečených datových centrech s omezeným, pečlivě kontrolovaným a auditovaným přístupem

 

doporučujeme tedy používat takovou bezpečností opatření, která s ohledem na aktuální stav technologií poskytují dostatečné zabezpečení. Přijatá bezpečnostní opatření jsou pak pravidelně aktualizována.

 

Jaká máte práva v souvislosti s ochranou vašich osobních údajů

 

Ve vztahu k vašim osobním údajům máte zejména právo kdykoli odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo opravit či doplnit své osobní údaje, právo požadovat omezení jejich zpracování, právo vznést námitku či stížnost proti zpracování vašich osobních údajů, právo na přístup k vašim osobním údajům , právo požadovat přenesení vašich osobních údajů, právo být informován o porušení zabezpečení vašich osobních údajů a za určitých podmínek také právo na výmaz některých osobních údajů, které v souvislosti s vámi zpracováváme (tzv. právo být „zapomenut“).

 

Úprava a doplnění

 

Vaše osobní údaje máte pod kontrolou především prostřednictvím vašeho uživatelského účtu. Můžete zde mazat, resp. změnit základní informace o vaší osobě a změnit nastavení ohledně zasílání obchodních sdělení (popř. se z odběru obchodních sdělení odhlásit) apod.

 

Případně nás můžete kontaktovat prostřednictvím telefonu na čísle 776 717 610.

 

Oprava

 

V případě, že se domnívám, že osobní údaje, které o vás zpracováváme, jsou chybné, nás můžete kontaktovat prostřednictvím telefonu na čísle 776 717 610. Z důvodu urychlení opravy vašich osobních údajů doporučujeme a váš komfort však upravit své osobní údaje ve svém uživatelském profilu.

 

přístup (portabilita)

 

Můžete nás požádat, abychom vám zaslali přehled vašich osobních údajů, a to prostřednictvím emailu:  pseja@vino-partner.cz .

 

Současně máte právo na přístup k těmto informacím týkajícím se vašich osobních údajů:

 

  • Jaké jsou účely zpracování vašich osobních údajů
  • Jaké jsou kategorie dotčených osobních údajů
  • Kdo, kromě nás, jsou příjemci vašich osobních údajů
  • Plánovaná doba, po kterou budou vaše osobní údaje uloženy
  • Zdali máte právo požadovat od nás opravu nebo výmaz vašich osobních údajů nebo omezení jejich zpracování nebo vznést námitku proti tomuto zpracování
  • Informace o zdroji osobních údajů, pokud jsme nezískali od vás

 

Výmaz

 

Dále můžete žádat, abychom údaje o vás vymazali (výmaz se však nedotkne údajů na dokumentech, které musíme podle uchovávat (např. faktury či dobropisy). Pokud vaše osobní údaje budeme potřebovat pro určení, výkon nebo obhajobu našich právních nároků, může být vaše žádost odmítnuta (např. pokud za vámi evidujeme neuhrazenou pohledávku či v případě stávajícího reklamního řízení).

 

, že stěžejní informace o vaší platební kartě nejsou ukládány u naší společnosti, ale u naší platební brány. Proto tato data nelze z naší strany vymazat a je třeba kontaktovat platební bránu, skrze kterou jste platbu prováděli.

S výše uvedenými případy máte právo na výmaz v těchto případech:

 

  1. Osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly zpracovány
  2. Odvolal/a jste svůj souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovány a neexistuje žádný další právní důvod pro jejich zpracování
  3. Vznesl/a jste námitku proti zpracování os. a máte za to, že údaje při posouzení námitky vyjde najevo, že v konkrétní situaci přemýšlím o vašem zájmu nad naším zájmem na zprac. těchto os. údajů
  4. Osobní údaje jsou zpracovány protiprávně
  5. Povinnost výmazu stanoví zvláštní právní předpis
  6. Jedná se os. údaje dětí mladších 16 let

 

Své právo můžete uplatnit prostřednictvím emailu  pseja@vino-partner.cz .

 

Vznesení námitky

 

Některé vaše osobní údaje zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu (viz kapitola těchto podmínek nazvaná „Osobní údaje zpracováváme na těchto právních podkladech“). Pokud na vaší straně budou existovat konkrétní důvody, můžete vznést námitku proti zpracování těchto vašich osobních údajů. Tuto námitku můžete vznést pomocí emailu  pseja@vino-partner.cz .

 

Omezení zpracování

 

Pokud (a) pokrýváte přesnost vašich osobních údajů, (b) vaše osobní údaje jsou zpracovány protiprávně, (c) my již vaše osobní údaje nepotřebujeme pro účely zpracování, ale vy potřebujete pro určení, výkon nebo obhajobu vašich právních nároků, nebo pokud jste (d) vznesl/a námitku dle předchozího bodu, tak máte právo na to, abychom omezili zpracování vašich osobních údajů.

 

V takovém případě můžeme vaše osobní údaje zpracovávat pouze s vaším souhlasem (s uložením či zálohy předmětných osobních údajů).

 

Podání stížnosti

 

Máte-li za to, že vaše osobní údaje zpracováváme protiprávně, máte rovněž právo na stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud budete přešlapy řešit nejprve s námi. Vždy nás můžete kontaktovat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře (osobní údaje > ostatní), nebo prostřednictvím telefonu na čísle: 776 717 610.

 

 

 

Nakupování

Přijetí objednávky a její potvrzení

Po dokončení objednávky obdržíte email v uvedený automaticky vygenerovaný email s potvrzením přijetí objednávky do našeho systému. Pokud se tak nestane, kontaktujte nás.

Pokud jste u nás registrováni, nezapomeňte se před podáním objednávek přihlásit! Blíže k tomu viz Registrace.

O Vaší víře okamžitě informujeme i my zkontrolujeme zboží a objednávku potvrdíme, případně vás při nesrovnalostech kontaktujeme. Na zadaný email obdržíte doklad v PDF o prodeji informací o expedici.

Objednávka zboží je závazná a řídí se těmito obchodními podmínkami a reklamním řádem uvedeným zde. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy.

Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zbožím. Vlastníkem zboží se rozumí akceptace v okamžiku zaplacení kupní a převzetí zboží.

 

Spolupráce se zbožovým srovnávačem Heuréka.cz a Zboží.cz

Naše vína a další položky naleznete i ve výše uvedených internetových vyhledávačích a srovnávačích zboží. Máme zavedenu službu Ověřeno zákazníky od Heuréky, díky které nám můžete poskytnout zpětnou vazbu jak na služby obchodu, tak ke konkrétní zakoupené položce. Z tohoto důvodu vás ve smyslu § 11 odst. 1 zák. C. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů nás informuje, že vaše e-mailová adresa je uvedena zde při nákupu zboží je předána serveru Heuréka.cz jakožto zpracovateli osobních údajů za výhradním účelem přípravy a odesílání dotazníku vaší spokojenosti s nákupem. Odběr dotazníku se můžete kdykoliv odhlásit přímo z odkazu na dotazník. Minimální interval opakovaného odeslání dotazníku na jednoho zákazníka, resp. jediná emailová adresa je 180 dní. I když tedy u nás budete nakupovat častěji, za 180 dní vám nedojde více než jeden dotazník.

 

Registrace

Registrace slouží zejména Vám, našim zákazníkům, abyste mohli plně využít všechny výhody a funkce, jež eshop nabízí.

Registrovaný uživatel

  • Má větší pohodlí při nakupování. Celý proces se zrychlí díky předvyplněným údajům fakturační a diagnostické údaje a kontaktní čísla. Tyto údaje ale můžete v každé změnit dle potřeby.
  • Má přístup k historii dříve uskutečněných objednávek.
  • Je informován o novinkách, akcích, pozvánkách apod. emailem. Emaily posíláme obvykle častěji než jednou měsíčně. Zasílání emailů lze kdykoliv zrušit.
  • Nakupováním sbírá tělo, které můžete proměnit za zvolený dárek nebo slevu.
  • Naši B2B zákazníci, kde registrace je jednou z podmínek, mají na eshopu přístupný rozšířený sortiment zboží a taktéž přehled o svých minulých objednávkách a dokonalý dokonalý.

Registrovaní zákazníci a kupující dávají souhlas ke zpracování svých osobních údajů. Osobní údaje nepředáváme ani neprodáváme třetím stranám!

Registrace zákazníka není podmínkou pro uskutečnění nákupu v eshopu.

  
Způsob platby, doprava a údaje lhůty

Tyto náležitosti upravuje samostatný dokument, jehož znění najdete na tom to odkazu „ Doprava a platba “.

  

Převzetí zásilky kupujícím

Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce se přesvědčíte, že obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušená balící páska). Pokud tomu tak je, ihned u dopravce sepište protokol o poškození zásilky a zásilky nepřebírejte. Napište prosím na náš email  pseja@vino-partner.cz , z jakých důvodů jste zásilku nepřevzali. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.

Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu a dodané zboží naleznete v případě případných závad a nedostatků nás informovat písemnou cestou (dopis nebo email) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnou dodávku a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné zboží předložit kopii údaje o evidenci (faktury) spolu s dokladem o zaplacení.

 

Odstoupení od smlouvy

Aby pro vás bylo nakupování v našem eshopu opravdu bez rizika, řídíme se zákonem 367/2000 Sb. a poskytujeme 14ti denní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti.



Využitje výhody programu Lyoness

Máte nárok získat zpět 0 Kč ze svého nákupu.

Slevu uplatníte zadáním čísla své klientské karty:

Nemám věrnostní kartu, ale chci již uplatnit slevu..

Pomůžeme Vám získat zpět peníze z každého nákupu (a to nejen u nás). Klepněte zde pro získání členství Lyoness.



Využitje výhody programu Lyoness

Při této volbě vám věrnostní kartu ihned vystavíme a odešleme společně s Vaším nákupem a instrukcemi k použití.

Slevu na tento nákup vám již započítáme. Kartu můžete použít také u více než 2000 obchodníků v ČR (a to nepočítáme každou jejich pobočku zvlášť).

Jak to funguje?



přečetl/a jsem si vše o programu lyoness
o krok zpět