Přihlášení
Nemáte uživatelský účet? Registrujte se, nebo si přečtěte více o výhodách registrace.
Zapomněli jste heslo? Nechejte si zaslat nové na Váš e-mail.
Potřebujete poradit? Zavolejte nám 776 717 610
Můj košík
0.00 Kč

Obchodní podmínky ViP - VINO PARTNER s.r.o.

Na této stránce naleznete mnoho potřebných informací. Pokud Vám něco nebude jasné, zavolejte nám na tel.: 776 717 610 nebo napište e-mail na pseja@vino-partner.cz. Jsme Vám připraveni zodpovědět veškeré Vaše dotazy a poradit při výběru zboží.

 

Úvodní ustanovení

      Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v  internetovém obchodě společnosti ViP – VINO PARTNER s.r.o. nacházejícím se na internetové adrese http://eshop.vino-partner.cz a http://www.vino-partner.sk. Všem našim zákazníkům doporučujeme seznámit se s níže uvedenými obchodními podmínkami a nákupním řádem.

Potvrzením objednávky zákazník souhlasí s níže uvedenými podmínkami nákupu v internetovém obchodě http://eshop.vino-partner.cz.

Upozornění

Dle zákona č. 305/2009 Sb. je prodej alkoholických nápojů (vína), tedy i mnoha položek našeho sortimentu, zakázán osobám mladším 18 let. Respektujte prosím tuto skutečnost.

Při objednávce přes eshop proto budete vyzváni k ověření této skutečnosti. Děkujeme za pochopení. 

Ochrana osobních údajů

Správce osobních údajů

Jsme společnost ViP - VINO PARTNER s.r.o., se sídlem Dolnoveská 197, 76313 Fryšták, IČO 29313821, zapsaná v obchodním rejstříku vedená u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 73616, a jako správce zpracováváme vaše osobní údaje.

 

Jaké osobní údaje zpracováváme

 

Osobní údaje, které nám poskytnete

 

Zpracováváme osobní údaje, které nám sami poskytnete.

Osobní údaje, které získáváme jinak než přímo od vás

V rámci společných marketingových kampaních můžeme vaše osobní údaje zpracovávat i my. Pro účely marketingových kampaní, případně pro účely řádného splnění smlouvy je můžeme kombinovat.

V případě, že vaše osobní údaje budou předány jinému subjektu, budeme vás o tom předem informovat včetně uvedení toho, komu osobní údaje předáváme. Pakliže někdo předá vaše osobní údaje nám, musí vás o tom rovněž předem informovat.

Osobní údaje třetích osob, které nám poskytnete

Poskytujete-li nám osobní údaje třetích osob, je vaší povinností informovat o tom dotyčnou osobu a zajistit si její souhlas s těmito podmínkami ochrany osobních údajů.

Osobní údaje, které zpracováváme automaticky

Při návštěvě naší webové stránky o vás můžeme shromažďovat určité informace, jako jsou např. IP adresa, datum a čas přístupu na naší webovou stránku, informace o vašem internetovém prohlížeči, operačním systému či nastavení vašeho jazyka. Můžeme také zpracovávat informace o vašem chování na našich webových stránkách, tj. např. jaké odkazy na našich webových stránkách navštívíte a které zboží je vám zobrazeno. Informace o vašem chování na webu jsou však z důvodu vašeho maximálního soukromí anonymizované, a proto je ani sami nedokážeme přiřadit konkrétnímu uživateli, tj. konkrétní osobě.

Přistupujete-li na naše webové stránky z mobilního telefonu či obdobného přístroje nebo prostřednictvím některé z našich mobilních aplikací, můžeme zpracovávat i informace o vašem mobilním zařízení (data o vašem mobilním telefonu, případné záznamy o selhání aplikace apod.)

Cookies

Automaticky zpracováváme i cookies.

Proč shromažďujeme a zpracováváme vaše osobní údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme z těchto důvodů:

  • Nákup zboží a služeb: v prvé řadě zpracováváme vaše osobní údaje k tomu, abychom řádně vybavili a doručili vaši objednávku. Pokud nastanou jakékoliv problémy, díky vašim osobním údajům víme, na koho se můžeme obrátit.
  • Péče o zákazníky: pokud se na nás obrátíte s nějakým dotazem/problémem, musíme k jeho zodpovězení/vyřešení zpracovávat vaše údaje. V některých případech mohou být osobní údaje předány i třetím subjektům (např. dopravci zboží).
  • Uživatelský účet: díky osobním údajům, které nám poskytnete ve svém uživatelském profilu, se vám zpřístupní řada užitečných funkcí (např. pokud uvedete své tel. číslo, můžeme vás snadno informovat o tom, kdy vám bude objednávka doručena). Vámi zadané údaje přitom můžete kdykoliv změnit, a to s výjimkou e-mailové adresy, která slouží pro přístup k vašemu uživatelskému účtu.
  • Marketingová činnost:
    • E-mail marketing: e-mailová obchodní sdělení vám zasíláme na základě vašeho souhlasu. Z odběru obchodních sdělení se můžete snadno odhlásit tím, že si upravíte nastavení vašeho uživatelského profilu nebo zavoláte na telefonní číslo 776 717 610. Pokud si vytvoříte více uživatelských profilů, v rámci kterých uvedete stejné kontaktní údaje (např. máte několik účtu pro různé e-mailové adresy, ale telefonní číslo bude na všech účtech stejné), nelze z technických důvodů provést odhlášení z odběru obchodních sdělení pro všechny uživatelské profily na základě automatizovaných procesů. V takovém případě je k odhlášení se z odběru obchodních sdělení pro všechny uživatelské profily třeba, abyste nás kontaktovali telefonicky nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
  • Zlepšování našich služeb: pomocí historie vašich objednávek a chování na webu dokážeme nabídnout relevatnější nabídky dalšího zboží, např. příslušenství k zakoupeným produktům. Na určitých místech tedy zobrazujeme takové produkty, které jsou přímo pro vás a odpovídají vašim potřebám a zájmům. K optimalizaci prvků na webu můžeme využívat také nástroje pro testování různých variant (tzv. A/B testování), Google Analytics, Facebook Analytics apod.
  • Zákaznická hodnocení zboží a služeb: poté, co u nás nakoupíte zboží či služby, můžete být požádáni o jejich ohodnocení. Hodnocení lze vložit i z vlastní iniciativy.
  • Uplatnění práv a právních nároků a kontroly orgánů veřejné moci: vaše osobní údaje můžeme rovněž zpracovávat z důvodu, že je potřebujeme k uplatnění našich práv a právních nároků (např. v případě, že vůči nám budete mít neuhrazenou pohledávku). Dále můžeme vaše osobní údaje zpracovávat i z důvodu, že je potřebujeme pro účely kontrol prováděných orgány veřejné moci a z dalších obdobně závažných důvodů.

 

Osobní údaje zpracováváme na těchto právních podkladech

 

Plnění a uzavření smlouvy

 

Velkou část vašich osobních údajů potřebujeme k tomu, abychom s vámi vůbec mohli uzavřít kupní či jinou smlouvu ohledně zboží či služeb, které si u nás chcete zakoupit. Jakmile je smlouva uzavřena, tak vaše osobní údaje zpracováváme k tomu, abychom vám řádně doručili zakoupené zboží, popř. abychom vám řádně poskytly zakoupené služby. Na základě tohoto právního důvodu tedy zpracováváme především údaje fakturační a doručovací.

 

Oprávněné zájmy

 

Vaše osobní údaje používáme i k tomu, abychom vám poskytli relevantní obsah, tedy obsah, který je pro vás zajímavý. Na základě oprávněného zájmu takto zpracováváme zejména osobní údaje, které zpracováváme automaticky a cookies.

 

Ze stejného právního důvodu vám jako našim zákazníkům můžeme zasílat e-mailové a SMS zprávy. Zpracování vašich osobních údajů na tomto právním podkladě se děje i při monitoringu prováděném prostřednictvím kamer na našich jednotlivých provozovnách.

 

Souhlas

 

Pro účely zasílání obchodních sdělení (e-mail marketing) zpracováváme vaše osobní údaje na základě vašeho souhlasu. Pokud nám souhlas neudělíte a jste naším zákazníkem, tak vám můžeme obchodní sdělení zaslat i bez toho, abyste nám udělili váš souhlas. V každém případě však platí, že můžete takovouto marketingovou komunikaci z naší strany jednoduše zakázat tím, že si upravíte nastavení svého uživatelského profilu nebo nás kontaktujete prostřednictvím telefonu na čísle 776 717 610.

 

Pokud nám udělíte svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, můžete jej kdykoliv odvolat prostřednictvím telefonu na čísle 776 717 610.

 

Předávání osobních údajů třetím subjektům

 

V těchto případech předáváme vaše osobní údaje třetím subjektům:

 

  • Doručení zboží: vámi zvolený dopravce by vám nikdy nebyl schopen doručit objednané zboží, pokud bychom mu mj. nepředali údaje, kam a komu konkrétně má zboží doručit. Tyto údaje dopravci předáme podle toho, jak je vyplníte v objednávce. Takto předané údaje zahrnují především vaše jméno a příjmení, doručovací adresu, tel. číslo, na kterém vás může dopravce kontaktovat, a pokud nebylo zboží uhrazeno předem, tak i případně částku, kterou je třeba při převzetí zboží uhradit. Dopravce je ve vztahu k osobním údajům, které mu předáme, oprávněn zpracovávat je pouze pro účely doručení zboží a poté osobní údaje bezodkladně smazat.
  • Doručení zboží, které pro nás uskladňuje smluvní partner: pokud si od nás objednáváte zboží, které se nachází ve skladě našeho smluvního partnera, musíme k dokončení objednávky předat vaše osobní údaje tomuto smluvnímu partnerovi, který objednávku vybaví. Takto předané údaje zahrnují především vaše jméno a příjmení, doručovací adresu, tel. číslo, na kterém vás může dopravce kontaktovat a pokud nebylo zboží uhrazeno předem, tak i případně částku, kterou je třeba při převzetí zboží uhradit. Tento smluvní partner poté uvedené osobní údaje musí předat dopravci, který bude zboží doručovat, protože jinak by vám dopravce nebyl schopen zboží doručit. Jak smluvní partner, který pro nás skladuje zboží, tak i dopravce, jsou ve vztahu k osobním údajům, které jim předáváme, povinni tyto osobní údaje použít pouze pro účely skladování/doručení zboží a poté je bezodkladně smazat.
  • Platební karty: naše společnost nemá údaje o platebních kartách, kterými u nás platíte. Údaji o vašich platebních kartách disponuje pouze zabezpečená platební brána a příslušná bankovní instituce.
  • Pokud máte svoji platební kartu uloženou pro urychlení dalších nákupů na našem internetovém obchodě, disponujeme pouze základními údaji jako je např. několik prvních a posledních číslic platební karty. Pokud chcete tyto údaje vymazat, stačí navštívit nastavení svého uživatelského profilu a poté údaje o platební kartě jednoduše smazat (nastavení účtu > platební karty > odstranit)
  • Obchodní sdělení: v případě rozesílání obchodních sdělení (např. e-mailem či prostřednictvím SMS zprávy) nebo telemarketingu můžeme k rozesílce či telefonním hovorům využít třetí subjekt. Tento subjekt je vázán povinností mlčenlivosti a vaše osobní údaje nesmí použít k žádnému dalšímu účelu.
  • Státní orgány: v případě vymáhání našich práv mohou být vaše osobní údaje předány třetímu subjektu (např. advokátovi). Pokud nám právní řád, nebo orgán státní moci (např. Policie ČR), uloží povinnost, abychom mu předali vaše osobní údaje, musíme tak učinit.

 

Jak dlouho vaše osobní údaje zpracováváme?

 

V prvé řadě budeme vaše údaje zpracovávat po celou dobu trvání smluvního vztahu mezi námi.

 

V případě zpracovávání osobních údajů, ke kterému byl udělen souhlas, budou vaše osobní údaje obecně zpracovávány po dobu 7 let, nebo do odvolání takového souhlasu.

 

V případě, že se přihlásíte k odběru obchodních sdělení, tak vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu 7 let, popř. do doby vyslovení vašeho nesouhlasu s jejich dalším zasíláním. Tento nesouhlas můžete snadno vyjádřit tím, že si upravíte nastavení svého uživatelského profilu nebo nás kontaktujete prostřednictvím telefonu na čísle 776 717 610.

 

Dále upozorňujeme, že ty osobní údaje, které jsou nezbytné pro řádné poskytnutí služeb, resp. pro splnění všech našich povinností, ať již tyto povinnosti vyplývají ze smlouvy mezi námi či z obecně závazných právních předpisů musíme zpracovávat bez ohledu na vámi udělený souhlas po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy či v souladu s nimi (např. u daňových dokladů je touto dobou doba nejméně 10 let).

 

Údaje získané prostřednictvím uživatelského účtu či jiným obdobným způsobem, zpracováváme po dobu využívání našich služeb a dále obvykle 5 let po jejich zrušení. Následně jsou obvykle ukládány po přiměřenou dobu pouze základní identifikační údaje a údaj o tom, z jakého důvodu byl uživatelský účet zrušen či údaje tvořící součást provozních záloh.

 

Zabezpečení osobních údajů

 

Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí. Abychom zamezili neoprávněnému přístupu a zneužití vašich osobních údajů, zavedli jsme přiměřená opatření jak technického, tak organizačního rázu.

 

Velmi nám záleží na ochraně vašich osobních údajů. Proto nejen pravidelně kontrolujeme jejich zabezpečení, ale jejich ochranu průběžně zdokonalujeme. Veškerá komunikace mezi vaším zařízením a našimi webovými servery je šifrovaná. Přihlašovací údaje jsou zahashované a všechna vaše data jsou uložena pouze na serverech v zabezpečených datových centrech s omezeným, pečlivě kontrolovaným a auditovaným přístupem.

 

Snažíme se používat taková bezpečností opatření, která s ohledem na aktuální stav technologií poskytují dostatečné zabezpečení. Přijatá bezpečnostní opatření jsou pak pravidelně aktualizována.

 

Jaká máte práva v souvislosti s ochranou vašich osobních údajů

 

Ve vztahu k vašim osobním údajům máte zejména právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, právo opravit či doplnit své osobní údaje, právo požadovat omezení jejich zpracování, právo vznést námitku či stížnost proti zpracovávání vašich osobních údajů, právo na přístup k vašim osobním údajům, právo požadovat přenesení vašich osobních údajů, právo být informován o porušení zabezpečení vašich osobních údajů a za určitých podmínek také právo na výmaz některých osobních údajů, které v souvislosti s vámi zpracováváme (tzv. právo být „zapomenut“).

 

Úprava a doplnění

 

Své osobní údaje máte pod kontrolou především prostřednictvím vašeho uživatelského účtu. Můžete zde mazat, resp. měnit základní informace o vaší osobě a měnit nastavení ohledně zasílání obchodních sdělení (popř. se z odběru obchodních sdělení odhlásit) apod.

 

Případně nás můžete kontaktovat prostřednictvím telefonu na čísle 776 717 610.

 

Oprava

 

V případě, že se domníváte, že osobní údaje, které o vás zpracováváme, jsou chybné, nás můžete kontaktovat prostřednictvím telefonu na čísle 776 717 610. Z důvodu urychlení opravy vašich osobních údajů a vašeho komfortu však doporučujeme upravit si své osobní údaje ve svém uživatelském profilu.

 

Přístup (portabilita)

 

Můžete nás požádat, abychom vám zaslali přehled vašich osobních údajů, a to prostřednictvím emailu: pseja@vino-partner.cz.

 

Současně máte právo na přístup k těmto informacím týkajících se vašich osobních údajů:

 

  • Jaké jsou účely zpracování vašich osobních údajů
  • Jaké jsou kategorie dotčených osobních údajů
  • Kdo, kromě nás, jsou příjemci vašich osobních údajů
  • Plánovaná doba, po kterou budou vaše osobní údaje uloženy
  • Zdali máte právo požadovat od nás opravu nebo výmaz vašich osobních údajů nebo omezení jejich zpracování nebo vznést námitku proti tomuto zpracování
  • Informace o zdroji osobních údajů, pokud jsme je nezískali od vás

 

Výmaz

 

Dále můžete žádat, abychom údaje o vás vymazali (výmaz se však nedotkne údajů na dokumentech, které musíme podle zákona uchovávat (např. faktury či dobropisy). Pokud vaše osobní údaje budeme potřebovat pro určení, výkon nebo obhajobu našich právních nároků, může být vaše žádost odmítnuta (např. pokud za vámi evidujeme neuhrazenou pohledávku či v případě probíhajícího reklamačního řízení).

 

Upozorňujeme, že stěžejní informace o vaší platební kartě nejsou ukládány u naší společnosti, ale u naší platební brány. Proto tato data nelze z naší strany vymazat a je třeba kontaktovat platební bránu, skrze kterou jste platbu prováděli.

S výjimkou případů výše uvedených máte právo na výmaz v těchto případech:

 

  1. Osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly zpracovávány
  2. Odvolal/a jste svůj souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovány a neexistuje žádný další právní důvod pro jejich zpracování
  3. Vznesl/a jste námitku proti zpracování os. údajů a máte za to, že při posouzení námitky vyjde najevo, že v konkrétní situaci převažuje váš zájem nad naším zájmem na zprac. těchto os. údajů
  4. Osobní údaje jsou zpracovány protiprávně
  5. Povinnost výmazu stanoví zvláštní právní předpis
  6. Jedná se os. údaje dětí mladších 16 let

 

Své právo můžete uplatnit prostřednictvím emailu pseja@vino-partner.cz.

 

Vznesení námitky

 

Některé vaše osobní údaje zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu (viz kapitola těchto podmínek nazvaná „Osobní údaje zpracováváme na těchto právních podkladech“). Pokud na vaší straně budou existovat konkrétní důvody, můžete vznést námitku proti zpracovávání těchto vašich osobních údajů. Tuto námitku můžete vznést pomocí emailu pseja@vino-partner.cz.

 

Omezení zpracování

 

Pokud (a) popíráte přesnost vašich osobních údajů, (b) vaše osobní údaje jsou zpracovávány protiprávně, (c) my již vaše osobní údaje nepotřebujeme pro účely zpracování, ale vy je potřebujete pro určení, výkon nebo obhajobu vašich právních nároků, nebo pokud jste (d) vznesl/a námitku dle předchozího bodu, tak máte právo na to, abychom omezili zpracování vašich osobních údajů.

 

V takovém případě můžeme vaše osobní údaje zpracovávat pouze s vaším souhlasem (s výjimkou uložení či zálohy předmětných osobních údajů).

 

Podání stížnosti

 

Máte-li za to, že vaše osobní údaje zpracováváme protiprávně, máte rovněž právo podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud budete přešlapy řešit nejprve s námi. Vždy nás můžete snadno kontaktovat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře (osobní údaje > ostatní), nebo prostřednictvím telefonu na čísle: 776 717 610.

 

 

 

Nakupování

Přijetí objednávky a její potvrzení

Po dokončení objednávky obdržíte na email uvedený v objednávce automaticky vygenerovaný email s potvrzením přijetí objednávky do našeho systému. Pokud se tak nestane, kontaktujte nás.

Pokud jste u nás registrováni, nezapomeňte se před podáním objednávky přihlásit! Blíže k tomu viz Registrace.

O Vaší objednávce jsme okamžitě informováni i my, zkontrolujeme ji, ověříme dostupnost zboží a objednávku potvrdíme, případně vás při nesrovnalostech kontaktujeme. Na zadaný email obdržíte doklad v PDF o prodeji zboží a informací o expedici.

Objednávka zboží je závazná a řídí se těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem uvedeným zde. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy.

Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím. Vlastníkem zboží se kupující stává v okamžiku zaplacení kupní ceny a převzetí zboží.

 

Spolupráce se zbožovým srovnávačem Heuréka.cz a Zboží.cz

Naše vína a další položky naleznete i ve výše uvedených internetových vyhledávačích a srovnávačích zboží. Máme zavedenu službu Ověřeno zákazníky od Heuréky, díky které nám můžete poskytnout cennou zpětnou vazbu jak na služby obchodu, tak ke konkrétní zakoupené položce. Z tohoto důvodu vás ve smyslu § 11 odst. 1 zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů informujeme, že vaše e-mailová adresa uvedená zde při nákupu zboží je předána serveru Heuréka.cz jakožto zpracovateli osobních údajů za výhradním účelem přípravy a odeslání dotazníku vaší spokojenosti s nákupem. Od odběru dotazníku se můžete kdykoliv odhlásit přímo z linku na dotazníku. Minimální interval opakovaného odeslání dotazníku na jednoho zákazníka, resp. jedinečnou emailovou adresu je 180 dní. I když tedy u nás budete nakupovat častěji, za 180 dní vám nedojde více než jeden dotazník.

 

Registrace

Registrace slouží zejména Vám, našim zákazníkům, abyste mohli plně využít všech výhod a funkcí, jež eshop nabízí.

Registrovaný uživatel

  • Má větší pohodlí při nakupování. Celý proces se zrychlí díky předvyplněným údajům fakturační a dodací adresy a kontaktních čísel. Tyto údaje ale můžete v každé objednávce změnit dle potřeby.
  • Má přístup k historii dříve uskutečněných objednávek.
  • Je informován o novinkách, akcích, pozvánkách apod. emailem. Emaily posíláme obvykle ne častěji než jednou měsíčně. Zasílání emailů lze kdykoliv zrušit.
  • Nakupováním sbírá body, které může proměnit za zvolený dárek nebo slevu.
  • Naši B2B zákazníci, kde registrace je jednou z podmínek, mají na eshopu přístupný rozšířený sortiment zboží a taktéž dokonalý přehled o svých minulých objednávkách a cenách.

Registrovaní zákazníci a kupující dávají souhlas ke zpracování svých osobních údajů. Osobní údaje nepředáváme ani neprodáváme třetím stranám!

Registrace zákazníka není podmínkou pro uskutečnění nákupu v eshopu.

  
Způsob platby, doprava a dodací lhůty

Tyto náležitosti upravuje samostatný dokument, jehož znění najdete na tom to odkaze „Doprava a platba“.

  

Převzetí zásilky kupujícím

Při převzetí zásilky vždy ještě za přítomnosti přepravce se přesvědčte, že obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte. Napište prosím na náš email pseja@vino-partner.cz, z jakých důvodů jste nepřevzali zásilku. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme dodání nové zásilky.

Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou (dopis nebo email) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dodacího listu (faktury) spolu s dokladem o zaplacení.

 

Odstoupení od smlouvy

Aby pro vás bylo nakupování v našem eshopu opravdu bez rizika, řídíme se zákonem 367/2000 Sb. a poskytujeme 14ti denní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti.



Využitje výhody programu Lyoness

Máte nárok získat zpět 0 Kč ze svého nákupu.

Slevu uplatníte zadáním čísla své klientské karty:

Nemám věrnostní kartu, ale chci již uplatnit slevu..

Pomůžeme Vám získat zpět peníze z každého nákupu (a to nejen u nás). Klepněte zde pro získání členství Lyoness.



Využitje výhody programu Lyoness

Při této volbě vám věrnostní kartu ihned vystavíme a odešleme společně s Vaším nákupem a instrukcemi k použití.

Slevu na tento nákup vám již započítáme. Kartu můžete použít také u více než 2000 obchodníků v ČR (a to nepočítáme každou jejich pobočku zvlášť).

Jak to funguje?



přečetl/a jsem si vše o programu lyoness
o krok zpět